3 Kasım 2013 Pazar

Piranha Aristo 2 Tab Rootlama

Hepimizin bildiği gibi Android işletim sistemi kullanan bir cihazdan tam verim alabilmek için cihazı rootlamak şarttır. Rootlamak özetle Android işletim sisteminin her şeyine müdahale etmemize olanak tanır. Ben de yeni aldığım Piranha Aristo Tab II tabletimi rootlamak için birçok yöntem denememe rağmen hiçbirisi işe yaramamıştı. Tam olarak bir günümü buna harcadım ve tam pes edecekken Kingo isimli bir programın yardımıyla bunu başardım. 


1) Öncelikle http://adbdriver.com/upload/AdbDriverInstaller.exe linkine tıklayın ve inen driverı bilgisayarınıza kurun. 

2) http://www.kingoapp.com/android-root/download.htm adresinden Kingo programını indirin ve kurun. Android cihazınızı bilgisayara bağlayın ve programı açın. Program birkaç saniye sonra cihazı algılayacaktır. Daha sonra program cihaza uygun root dosyasını (veya adı her neyse) bulacak. Bende HTC diye bir şey çıktı. Sonra Install'a basarak yükleyin ve yönergeleri izleyerek rootlayın. Programın arayüzü o kadar basit ki detaylı olarak yazmadım. Zaten arayüzde 2-3 tane tuş var. 

Artık rootlu bir Aristo Tab II tabletiniz var. 
Yorumlarınızı esirgemeyin.
İyi eğlenceler.



17 yorum:

  1. Bende cihazi allgilammadi. İsletim siistemi windows 8. Adb driver kurulu ve kingo son suuruum var

    YanıtlaSil
  2. ben de cihazı görmedi neden windows 7 kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar ben de bilemiyorum neden görmediğini. Yazdığım şekilde yapınca oldu bende. Atladığım bir nokta olduğunu sanmıyorum. Bende windows 7 64 bit işletim sistemi var.

    Üretici firmayı da kınıyorum insanları bu kadar uğraştırdığı için.

    YanıtlaSil
  5. Mrb. Anlatilan yönergeleri takip ettim başarılı oldu sonuç ilk denememde windows çöktü. Yedek almistim yedekten windows yükledim ayni adimlari takip ettim root oldu. Usb hata ayiklama modunu aktiv edin ativirusuu devre disi birakin sorunsuz root oluyor

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bende de HTC diye bir şey çıktı fakat Install'a bastığımda ---(Tip) ADB Driver already installed--- yazısı çıkyor. Yardımcı olursanız sevinirim !!

    YanıtlaSil
  8. root overlock güya pil süresini uzaltan programlar kullanmayın yerine isinizi görücek uygulama yükleyin cihaz granti dısı kalır 1cok problemle karsılasırsınız bunları deneyip cihazı acılmayan adamlar var daha fena olur

    YanıtlaSil
  9. Allah senden razı olsun bu paylaşımı yaptığın için cihazı aldım istediğim hiçbir programın kurulumuna izin vermiyordu taki paylaşımını görene kadar. Allah önce senden sonra kingoyu yapan arkadaşlardan razı olsun. Piranha firmasını da bildiği gibi yapsın adamlardan ilk ürünümü aldım bin pişman olacaktım ki sana dua etsinler.

    YanıtlaSil
  10. GARDAŞ BÜYÜKSÜN. TABLETİ ALDIĞIMDAN BERİ BUNU YAPMAYA ÇALIŞIYORDUM AMA OLMAMIŞTI. TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  11. kardeş rootladım. prog hafızasını arttırmak için ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  12. ya arkadaşlar ben bişeyler yaptım ram artacağı yerde, hem ram artmadı aynı kaldı fakat tabletin kendi sd belleği gitti. görünmüyor acilll yardım...

    YanıtlaSil
  13. draverları yukledim fakat hala baglantı saglmadı ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  14. Mobogenie pc olani yukleyin sorunsuz rootluyor basit program, superuser gelmiyor fakat butun root isteyen programlar calisiyor

    YanıtlaSil
  15. Piranha tüm Akıllı Cep Telefonu ve Tablet Modellerini Root'lama videosunu ve açıklamaları http://fullteknikdestek.blogspot.com.tr/ adresinden inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler, Benim sıkıntım, 500 Mb hafıza nedeniyle yeni program yükleyememekti, Root ettikten sonra, programları SD karta yazabilmeye başladım, istediğim programları indirebiliyorum.. Teşekkürler. Şimdiki sorunum ise ekran parlaklığının, açık havada yetersiz kalması, ekranın okunamaması.. Ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil